neolaia.gr - Το στέκι των νέων!

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Να τα ακους και να γελας


Να λοιπον τι ειπε ο Σωκρατης Κοκκαλης βγαινοντας απο την εισαγγελια οπου κατεθεσε για τις περιφημες δηλωσεις που υποτιθεται οτι ειπε στην προπονηση του Ολυμπιακου :

«Τέτοιου είδους εκφράσεις που έγραψαν οι εφημερίδες ουδέποτε ελέχθησαν από εμένα προς τους παίκτες. Είναι υποχρέωση μου και θα το κάνω και στο μέλλον όταν βλέπω ότι η ομάδα χρειάζεται την παρουσία μου για ν' αποδίδει καλύτερο ποδόσφαιρο και ν' ανεβαίνει η ψυχολογία της να πηγαίνω και να έχω επαφή με τους παίκτες.Είπα λοιπόν στον κ. εισαγγελέα ότι εκείνος που έχει προκαλέσει περισσότερο ή μάλλον ο μόνος που έχει προκαλέσει είναι ο κ. Πατέρας, που έκανε αναφορά σε διάφορα θέματα του Ολυμπιακού. Από την μεριά μου ποτέ δεν έχω μιλήσει για θέματα του Παναθηναϊκού και ούτε μ' απασχολεί να το κάνω.Για πρώτη φορά στην ιστορία του Ολυμπιακού στα 20 χρόνια που είμαι εγώ στην ομάδα, κατέθεσε και μηνυτήρια αναφορά. Θεωρώ ότι όσα βγήκαν προς τα έξω και ειδικά από την εφημερίδα Sportday ήταν υποβολητέα.Ο Ολυμπιακός είναι κατά της βίας. Δεν θέλει βία. Θέλει να κερδίζει τα πρωταθλήματα μέσα στους αγωνιστικούς χώρους με την αξία του και μέσα σε αθλητική ατμόσφαιρα. Όλα τ' άλλα είναι φαντασιώσεις και μία στοχευμένη ενέργεια από πλευράς Παναθηναϊκού για να προκαλέσει τον κόσμο μας. Ζητάω λοιπόν από τον κόσμο μας να μην λάβει υπόψιν του τις προκλήσεις. Να έχει μία παρουσία όπως την έχει συνηθίσει. Αυτά. Γειά σας»

Μονο σε εμενα μου ερχεται να σκασω στα γελια???????

7 σχόλια:

Striker είπε...

ti na protosxoliasoume....to kata tis vias? to oti thelei na nikaei entos agonistikon xoron?? krima pou den apantane stis anartiseis tou blog mas o valner, o granitsas.... theos o sokrates. kai gamw ta paidia me liga logia

Striker είπε...

a kai mi ksexniomaste... den exei asxolithei pote me ta tou panathinaikou kai tis ''kotes'' tvn prasinon. ops sory, ennoousa tous paixtes. bre poios tous eixe pei kotew...mou diafeygei.
telika o sokratis stin arxaiotita itan ontos ritoras?? i mipws itan sinadelfos eyripidi kai aisxilou. GAYROI EISTE NOUMERA, KAI MALISTA XRHMATODOTOUMENA.

NaFunkyKotes είπε...

klassika asteios o proedros...makari na exei auth thn eufradia logou otan 8a prepei na apanthsei se erwthseis tou typou: poios afhse thn omada gymnh apo paixtes kai paraskiniaka otan oi alloi pleon lynoun kai denoun me to kolitari ton pilavio? asto swkrath kai den pei8eis pleon...o kosmos ksypnhse kai den xrhmatodoteitai opws pisteuei kai o filos Striker...

daf είπε...

στραικερ φιλε σκεφτομαι να παιξω ολο μου το βιος στον ασσο της αεκαρας σημερα.τι λες?

mavalexis είπε...

Η γελοιότητα για τον Χο-Χο-Χο είναι γνωστό ότι δεν έχει όρια!!

Zogra είπε...

οπως εχει μαθει κανεις ρε σεις.... τι να κανει κι ο ΧοΧοΧο...? αναγκαστηκα θα ακολουθει την "περπατημενη του..." με αυτες τις πρακτικες πορευτηκε...με αυτες θα συνεχισει...
ειναι αληθεια ομως οπως λεει και ο Cikay, οτι τον "ξερουμε" πια τον Σωκρατες... συνηθισμενο το βουνο στα χιονια... :-p

Striker είπε...

DE SE EIDA RE DAF to savato, twra anoiksa pc....na sou edina to ok na konomiseis...