Από όλες τις πλευρές συνομολογείται ότι η χρονική συγκυρία που επέλεξε ο κ. Ρέππας να προωθήσει το νομοσχέδιο για το άνοιγμα της αγοράς φορτηγών Δ.Χ. ήταν η χειρότερη δυνατή. Αποτέλεσμα, μια - κατ’ όνομα και μόνο - σοσιαλιστική κυβέρνηση, να αναγκάζεται(;) να κηρύξει την επιστράτευση των απεργών την 3η μόλις ημέρα της απεργίας τους, κι ενώ πλην εξαιρέσεων οι τελευταίοι δεν παρεμπόδιζαν τις μεταφορές αγαθών με Ι.Χ. φορτηγά, είτε εταιρειών καυσίμων είτε άλλων ιδιωτών.
Με πρόσχημα τη δημοσιονομική-οικονομική κρίση και την παράδοση των «κλειδιών» της χώρας από τους εκλεγμένους εκπροσώπους της Πολιτείας στα ξένα κέντρα αποφάσεων, που εκπροσωπούνται από την τρόικα, η κυβέρνηση δε μπορεί να επιβάλλει επί παντός επί στητού τη θέλησή της, αδιαφορώντας για το ότι πρέπει να πείθει παράλληλα για το ορθό της πολιτικής της και των τακτικών που κάθε φορά χρησιμοποιεί για την επίτευξη των πολιτικών στόχων της.
Επειδή τα κλειστά επαγγέλματα στην Ελλάδα, καλώς ή κακώς, είναι ουκ ολίγα, βασικό μέλημα της κυβέρνησης στο εξής πρέπει να είναι η εξεύρεση ενός ελάχιστου παρονομαστή συνεννόησης με έκαστη επαγγελματική ομάδα, καθώς αν υπερ-χρησιμοποιηθεί η τακτική της δημιουργίας τεχνητών αντιπαραθέσεων συγκεκριμένων επαγγελματικών ομάδων με την κοινωνία, το «κόλπο» σύντομα θα αρχίσει να ξεθωριάζει...
1 σχόλιο:
sostos alex.....idi i koinonia exei arxisei na to katalabainei. ligoi einai pia ekeinoi pou ta exoun me tous ''alites tous fortigatzides''. prin itan oi alites oi limenergates, oi alites oi ipalliloi stin akropoli, oi alites oi elenktes sto venizelos.....OI MONOI ALHTES EINAI STO MAKSIMOU. lae mi psarwneis , min kaneis exthro sou ton simpoliti sou pou palevei kalos i kakos gia na diatirisei to elaxisto apo ta kektimena tou. MHN AKOUS TIS EIDHSEIS TOU PRETENTERH-TOU KAPSH KAI TOY XATZHMALAKA (opos ton anefere mia prokiriksi). aytoi entoles ekteloun
Δημοσίευση σχολίου