neolaia.gr - Το στέκι των νέων!

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ... ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ


- Αν περιμένατε ο Εμετικός να ‘’κρυφτεί’’ σήμερα είστε βαθιά νυχτωμένοι…
- Συγχαρητήρια για το κύπελλο (αν ήμουν όπως οι περισσότεροι από εσάς θα το ονόμαζα κυπελλάκι ή θα έλεγα πως βρήκατε τον Παναθηναϊκό στην χειρότερη κατάσταση του την τελευταία δεκαετία αλλά δεν είμαι μικρόψυχος) στο άθλημα που ένα 13χρονο παιδί δεν έχει δει τον γάβρο να παίρνει πρωτάθλημα.
- Τώρα όμως αρχίζουν τα ζόρια. Γιατί αν δεν πάρετε το πρωτάθλημα, το κύπελλο αυτό θα ξεχαστεί αμέσως.
- Και αυτό δεν μπορεί να γίνει ούτε στο σεφ , ούτε στην παιδική χαρά του ελληνικού. Πρέπει να γίνει στο ΟΑΚΑ έχοντας πάνω απτο κεφάλι 20.000 κόσμο με ότι συνεπάγεται αυτό…
- Θα μου πείτε μα ο κόσμος δεν παίζει. Στο ποδόσφαιρο ναι. Στο μπάσκετ όμως παίζει. Και δη στο ΟΑΚΑ που οι κερκίδες απέχουν μια ανάσα και όχι 3 χιλιόμετρα όπως στο εξοχικό.
- Την Κυριακή που μας έρχεται θα δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος…
- Στην μπάλα τώρα κ.Βγενόπουλε σας το έχω ξαναπεί. Ή κάνετε πράξη το θα νικάμε και τους διαιτητές ή πιάστε τους διαιτητές. Δεν υπάρχει άλλη λύση.
- Παρόλα αυτά το πρωτάθλημα αυτό δεν χάνεται… Εδώ είμαι και εδώ είσαστε…
- Πάντως Μπαναώτη το καλοκαίρι που θα φύγεις κλοτσηδόν απτους γάβρους με το που θα έχεις χάσει το πρωτάθλημα θα έχεις να λες ότι σε 3 χρόνια διαχειρίστηκες ένα μπάτζετ 100 εκ. ευρώ και κέρδισες ένα κύπελλο. Όχι άσχημα … Και δεν το λέω ειρωνικά. Πραγματικά εγώ πίστευα ότι για να κερδίσεις έστω και ένα κύπελλο θα χρειαζόσουν τα διπλάσια τουλάχιστον…
- Τα δάκρυα του Θανάση είναι εγγύηση για τους μελλοντικούς τίτλους. Όχι όπως κάποιοι στο ποδοσφαιρικό μας παρελθόν που χάναμε τίτλους και το βράδυ έβγαιναν σε clubs και σε δεξιώσεις…
- Μετά το θαύμα της Πορτογαλίας το 2004 είχαμε και το θαύμα του Ελληνικού το 2010. Γίνονται και αυτά…
- Και για να μην ξεχνιόμαστε. Ποιοι είναι πρώτοι σε ποδόσφαιρό, μπάσκετ και βόλεϊ;
- Τελικά υπάρχει Θεός. Με το που τελείωσε το μπάσκετ έφαγε το γκολ ο ακατανόμαστος στην Κρήτη. Έπιασαν τόπο οι κατάρες μας…
- Ούτε φιλικό δεν μπορείτε να κερδίσετε… Και αν με προκαλέσετε θα σας πω τι λέτε οι ίδιοι για τον Εργοτέλη…
- Αν κάποιος δεν ήξερε το σκορ θα νόμιζε πως κέρδισε ο Παναθηναϊκός. Μα ούτε στα 2 δευτερόλεπτα πριν το τέλος δεν ακουστήκατε;
- Θα μου πείτε θαύμα βλέπατε με ανοικτό το στόμα είχατε μείνει… Δεκτό.


Εμετικός

7 σχόλια:

Striker είπε...

ta dakria tou thanasara apithane itan apo tin sigkinisi pou eniothe ton aderfo tou ton sokrates na kerdizei koupa

Ανώνυμος είπε...

opws tha elege kai o megalos gewrgiou ..emetikos onoma kai prama...apapapa!

daf

NaFunkyKotes είπε...

Χαριτωμένα τα γραφόμενα...περνάει ευχάριστα η ώρα διαβάζοντάς τα...δεν θα σχολιάσω εδώ μιας και ετοιμάζω άρθρο για τα προχτεσινά...

Ανώνυμος είπε...

-daf , και φαντασου δεν ημουν στα κεφια μου αυτο το σ/κ

-cikay, поιο αργος και απτον τζιοβανι εισαι... στο φουρνο να το ειχες βαλει (το αρθρο σου) θα ηταν ετοιμο

Εμετικος

NaFunkyKotes είπε...

τι να κάμω μωρέ παληκάρι μου...σε άλλα 2 μπλόγκ γράφω που να τα χωρέσω τόσα καρπούζα κάτω από την αμασκάλη...έχει πέραση η αρλουμπολογία μου...δεσμεύομαι όμως για πολύ σύντομα να έχουμε επικοδομητική συζήτηση...

Ανώνυμος είπε...

Παρότι άκουπος ακόμα για φέτος, φαρμαρισμένος φουλ ο Εμέ...

Μήπως είχε τα δίκια του επί της ουσίας ο Δημητράκης για την ομάδα?!

μαβαλέξις

Ανώνυμος είπε...

Αν ειχε δικιο ας εκανε πραξη το δεν αφησω εγω αυτους να παρουν κουπα. Εφοσον δεν το κανε για μενα ολα οσα ειπε εντασονται σε μπαρουφολογια.

Εμετικος