neolaia.gr - Το στέκι των νέων!

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

Προς Θεου μην γινουμε γαυροι



Οι σφαλιαρες και τα στραπατσα που εχουμε φαει εμεις οι Παναθηναικοι τα τελευταια χρονια ειναι τοσα πολλα που εχω προ πολλου σταματησει να τα μετραω,αλλα και για καλη μου τυχη εχω αρχισει και να τα ξεχναω . Ετσι εχω πιασει τον εαυτο μου σε συζητησεις με γαυρους την στιγμη που μου αναφερουν σφαλιαρες του παρελθοντος,εγω απλα να κοιταω με απορια και να τους λεω πραγματικα οτι δεν θυμαμαι.Ποιο προσφατο παραδειγμα ηταν οταν σε μια συζητηση με αγαπητους φιλους απο το λιμανι,δεν μπορουσα να θυμηθω την περσινη τεσσαρα στο κυπελλο. Μπορει να ειναι μια φυσικη αμυνα του οργανισμου μου,οπως επισης και το γεγονος οτι πια τα στραπατσα δεν μου καθονται τοσο βαρια οσο παλια. Το συνηθειο βλεπεις ειναι κακο πραγμα αλλα απο την αλλη με τον ρυθμο που πεφτουν οι σφαλιαρες τα τελευταια χρονια θα υπηρχε μεγαλος κινδυνος να προκληθει μονιμη ζημια.

Τελευταια σφαλιαρα,μια που ακομα ο οργανισμος μου δεν εχει καταφερει να αποβαλει απο την μνημη μου(που θα παει θα βελτιωσω τις ικανοτητες μου), ειναι αυτη απο τον Πανσεραικο.Τι να πεις,ωραιες οι εκπληξεις στον θεσμο του κυπελλου,αλλα γινεται αν ειναι δυνατον να συμβαινουν στους αλλους?Αλλη μια ουδετερη εμφανιση απο την ομαδα και αλλη μια ξεγυρισμενη σφαλιαρα στον σβερκο. Εχω την εντυπωση, ειδικος δεν ειμαι,οτι στο συγκεκριμενο παιχνιδι δεν ειχε και τοσο ευθυνη ο Τεν Κατε,αλλα περισσοτερο οι παικτες που υπολογιζαν χωρις τον ξενοδοχο. Σιγουρα βεβαια για το γενικοτερο φετινο σκαμπανεβασμα ο Χενκ εχει μεγαλο μεριδιο ευθυνης.

Ακομα πιο μεγαλο μεριδιο ευθυνης εχει η νεα πολυμετοχικη διοικηση του ΠΑΟ.Η οποια τον τελευταιο καιρο εχει την τσιπα να παρουσιαζει την αποχωρηση Γκαγκατση και Ψυχωμανη σαν επιτυχια της. Ποσο ακομα πια να σας γελιοποιησει ο Γκαγκατσης δηλαδη?Και τις εκλογες κερδισε χωρις αντιπαλο και μετα μονος τους την εκανε με ελαφρα πηδηματακια.Αμ το αλλο,αφου εχει φυγει να βγαινουν στις καμερες και να τον παρακαλανε να σταματησει να παρενοχλει τον Πιλαβιο?Δηλαδη πως τον παρενοχλει?Του στελνει πονηρα SMS?Τι να πω?Μαλλον μας θεωρουν βλακες.

Το μεγαλυτερο βεβαια κακο που εγω βλεπω,και ειναι κατι για το οποιο ευθυνεται και η διοικηση Τζιγκερ,ειναι το γεγονος οτι προσπαθουν να ανατρεψουν την παρουσα κατασταση στο ελληνικο ποδοσφαιρο ως γαυροι και οχι ως Παναθηναικοι. Προσπαθουν δηλαδη,με αστειους τροπου βεβαια,να ρηξουν το κατεστημενο του Κοκαλη και να δημιουργησουν το δικο τους κατεστημενο,ενω το σωστο θα ηταν να το γκρεμισουν δημιουργοντας μια ομαδα που ακομα και με κοντρα την διαιτησια να επερνε ανετα ολα τα παιχνιδια. Βεβαια οι πολυμετοχικοι για μια τετοια προσεγκιση μας ειχαν προετοιμασει οταν πρωτοεμφανιστηκαν,αλλα τελικα μου φαινεται πως ο μονος που εχει μεινει στις αρχικες τους αποψεις ειναι ο Βγενοπουλος.

Το αλλο σοβαρο κακο που βλεπω και ακουω ειναι οτι ο λαος του Παναθηναικου απο τις συνεχεις σφαλιαρες αρχιζει και μεταλασεται σε κατι που δεν ειναι. Ακουω και διαβαζω σιγα σιγα Παναθηναικους να λενε οτι δεν εχει σημασια η Ευρωπη αλλα οι τιτλοι στη Ελλαδα, οτι δεν εχει σημασια ο τροπος αλλα η νικη και αλλα τετοια γαυρικα. Μην ξεχνατε οτι και ο λαος του Ολυμπιακου δεν ηταν παντα ετσι γραφικος, η μεταλαξη ξεκινησε σταδιακα με την εμφανιση του Κροκους και πια εχει ολοκληρωθει σε τετοιο βαθμο που μαλλον δεν υπαρχει επιστροφη. Προς Θεου λοιπον μην γινουμε γαυροι και πιστεψτε με δεν ειναι δυσκολο να συμβει. Γιαυτο και ειναι επιτακτικο η νεα διοικηση,αν εχει το σθενος και την θεληση,να επαναπροσιορισει τους στοχους της και να υλοποιησει τις αρχικες της δεσμευσεις. Μεγαλες επενδυσεις σε παικτες φτασμενους,εμπειρους,με χαρακτηρα και τσαμπουκα. Δεν μπορει ο Καραγκουνης μονος του να τραβηξει ολη την ομαδα,χρειαζεται και συμπαραστατες που αυτη την στιγμη ειναι αποντες. Μονο με την δημιουργια μιας μεγαλης ομαδας,που θα παιζει μεγαλο και εντυπωσιακο ποδοσφαιρο θα μπορεσουμε να αλλαξουμε τα πραγματα στο ελληνικο ποδοσφαιρο. Μονο με καλο ποδοσφαιρο και θεαμα μπορει να πεσει η "χουντα" του γαυρου.Γιατι αλλιως μια ζωη θα προσπαθητε να τον ρηξετε απο τον θρονο του και μια ζωη εκει θα ειναι και θα γελα με τα καμοματα μας.Γιατι κακα τα ψεματα ο παλιος ειναι αλλιως και ο Κοκαλης το ξερει τοσα καλα το παιχνιδι που ειναι αδυνατο να τον κερδισεις.Μονο σε αλλου ειδους παιχνιδι μπορεις να τον χτυπησεις,σε ενα παιχνιδι που ο ιδιος δεν ξερει να παιζει.Οσο δεν το καταλαβαινουν,τοσο θα παιρνει τιτλους ο γαυρος.

Υ.Γ.1 Ο Τεν Κατε πιστευω πως δεν πρεπει να φυγει,αλλα πρεπει να στηριχθει και να του εμπιστευτουν την ομαδα και για τον επομενο χρονο. Αν η στηριξη του εχει να κανει και με την απομακρυνση παικτων που δεν τον συμαπαθουν,τοτε αυτο πρεπει να γινει.

Υ.Γ.2 Μεγαλη υποθεση η προκριση επι της Βιγιαρεαλ αν αυτη ερθει. Δεν ειναι μικρο πραγμα να περνας απο ομιλο με Ιντερ και Βερντερ αλλα και να καταφερνεις να προκρηθεις επι της Βιγιαρεαλ που ειναι 4 στην Ισπανια.Αλλωστε ακομα και οι πιο δυσπιστοι ειδαν οτι παιζει φοβερο ποδοσφαιρο.Μην ξεχνατε οτι η Ευρωπη και το μπασκετ ειναι τα δυο πραγματα που κρατουν το Παναθηναικο ζωντανο τοσα χρονια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: